חברת החשמל היא לא הספקית היחידה של חשמל לצרכנים פרטיים ועסקיים!

מה המשמעות עבורך?

ניתן לעבור לספק אחר שהוא לא חברת החשמל ולחסוך המון כסף בשנה - חברות שונות מציעות הנחות באחוזים משתנים בהתאם לגודל העסק ושעות צריכת החשמל.

מה נדרש כדי לעבור ספק:

נדרש שיהיה לך מונה חכם מותקן - מונה חכם משדר נתוני צריכת חשמל בכל 15 דקות לעומת המונים הקיימים כיום שדורשים נוכחות של נציג שירות והדיווחים נעשים אחת לחודש/חודשיים.

מונה חכם מאפשר לך לעבור בין ספקים.

כמה זה עולה לך?

העלות לניוד מונה למונה חכם היא 260 ש"ח אותם יש לשלם לאחר ביצוע הניוד.

הבנתי אני מעוניין להתקדם, מה עכשיו?

שלבים לביצוע:

  1. יש לברר מה מספר המונה אותו ברצונך לנייד - אם אין לך מספר מונה ניתן לברר לפי מספר חוזה המופיע בחשבונית אותה שולחת חברת החשמל באמצעות שיחת טלפון והזדהות אל מול חברת החשמל.
  2. לאחר מכן יש להיכנס לאתר חברת החשמל ולפתוח פנייה מקוונת:
  3. לכניסה לאתר חברת החשמל פניות מקוונות לחץ כאן
  4. באפשרות בחירת הנושאים יש לבחור באפשרות האחרונה : צירוף מסמכים כללי
  5. יש להזין את פרטי העסק ומספר המונה ולפתוח את הפנייה
  6. קל יותר ועדיף להתחבר קודם לכן לטרקלין חשמל לעסקים במידה ויש ברשותכם שם משתמש וסיסמא
  7. בסיום פתיחת הפנייה יתקבל מספר פנייה שיופיע על המסך - יש לשמור את המספר על מנת לבצע מעקב אחר הטיפול בפנייתכם.

מידע כללי שחשוב לדעת:

  • חברת החשמל מחויבת לנייד את המונה למונה חכם עד 60 ימים מרגע פתיחת הפנייה - לכן ככל שתקדימו כך תוכלו לשלם הרבה פחות
  • לאחר מקסימום 60 ימים תתחיל ספירה של 30 ימים במהלכה חברת החשמל בודקת את תקינות ונכונות הנתונים המתקבלים מהמונה החדש
  • בסיום התהליך – אפשר לפנות לספקים השונים בשוק ולהתמקח על המחיר.

נתקלתם בבעיה - אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.

ניוד מונים – 2 דקות של חיסכון גדול.pdf